Logo és szlogen levédetése

védjegyBiztos vagyok benne, hogy minden beszédre képes ember tud mondani olyan szókapcsolatot vagy mondatot, melyről legtöbben azonnal tudjuk mire is gondol, mihez tartozik, és még véletlenül sem kevernénk össze mással. A frappáns, könnyen megjegyezhető és sokszor vicces mondatok, szókapcsolatok kitalálói tehát jogosan lehetnek büszkék magukra, tevékenységük elérte a célját, az emberek többségében maradandó nyomott hagytak ismeretlenül is. Munkájuknak itt akár vége is lehetne, de mégsem hagyják abba, hiszen hosszabb időre van szükség, hogy az általuk kitalált szlogen megmaradjon a köztudatban és azért is tenni kell, hogy azt ne vehessék át kis módosítással a versenytársak. Ezért fontos, hogy foglalkozzanak a szlogen levédetésével, hiszen nem csak pozitívan lehet kijönni abból, ha ugyanazzal vagy rendkívül hasonló szlogennel reklámozza valaki a termékeit, szolgáltatásait, hanem negatív visszhangja is lehet, és akár egy teljes lejárató kampány is épülhet a vásárlók által már megismert és elfogadott szókapcsolat, mondat köré.

Categories: védjegy
Tags: