Google keresőoptimalizálás mindenkinek

E-kereskedelem: A legegyszerűbb folyamat, ugyanis a vásárló megtalálja a terméket, kattint a Kosárba gombra és vásárol. Sokan nem tudják, de minden termékoldal egyben landing oldal is. A keresőkben egy bizonyos termékre keresve azonnal a termék adatlapjára küldi a látogatókat a Google keresőoptimalizálás.
Hogyan mérjük a landing oldalunkat?
Egyszerű mint az 1×1… A Google Analytics ingyenes rendszerében konverzió mérési lehetőséget is találsz. A kódot beépítve a cél teljesülés oldalába azonnal látjuk,
hogy mennyibe kerül 1 cél teljesülés.

Például vásárolunk Adwords hirdetésekkel 1000 látogatót akikből 250 feliratkozik a hírlevelünkre. Ez 25%-os konverziós érték.
Mi az ami ronthatja a statisztikákat?
Sokan ugyanazt a köszönő oldalt állítják be több folyamat végére, így együtt mér a rendszer több folyamatot. Nagyon fontos a látogatók forrása is, előfordulhat, hogy a Facebok-ról érkezők magasabb %-ban iratkoznak fel vagy vásárolnak. A forrásokat külön kell tudnod választani, hogy pontos képet kapj!
A hatékony landing oldal felépítése
Az igazán jó landing oldalak hihetetlen %-os értékeket képesek felmutatni. Szükség lesz a jó ajánlatra, de ha a célcsoportnak tetszik, amit lát és nem kalandozhat el, akkor többen teljesítik majd a célt amit kitűztél.
Landing oldal felépítése
Logó : A landing oldal felső részében a logót kell elhelyezned és neked kell eldönteni link legyen-e. Ha a logó kattintásra a főoldaladra visz, akkor esni fog a konverzió, ezért javaslom ne legyen link a landing oldaladon.

Navigáció : Ha igazán sok feliratkozót és megrendelőt szeretnél, akkor töröld a menüt. A látogatókat tereld az űrlap felé és ösztönözd őket a kitöltésére (feliratkozás, letöltés, megrendelés) és csak ez lebegjen a szemük előtt.